Friday, February 03, 2006

Greenday? <--saje wat font warne hijau..!~


(Lagu Amy Mastura kegemaran aku)~>

waa...hari ni aku dah start keje balik..wuh...smangat je kunci alarm kat handset kul 6..siap ngan lagu amy mastura -shanana lagi..hehe..lek lok je hp aku abis beteri...Lupe nak cas...make terlewat lagi la aku hari ni...slamat tak terlajak melantun lantun..lajak pun lajak takat 7.15 je...HueHue.. Ngan bergegasnyer la aku bersiap...gosok gigi...mandi...bersolek sume...pakai baju biru...da pukul 7.30...turun rumah pastu login E-warga kat bawah kolej aku...pastu berlari lari ku mengejar bas mini warne kuning,,pagi ni kire bertuah lak...sebab sampai je aku kat bus stand..bas trus datang ngan megahnyer..xmacam slalu...Nunggu bas macam nunggu Cipan betina bersolek adanya

<~(baju keje aku/bukan baju kilang aaa)





(Kak Norma menunjukkan cara membuat air Milo)~>


HoHo..sesampai je kat opis...duk lepak...wat ape yg patut..ape yg x patut...kacau sane...kacau sini....Huha2 sane ..Huha2 sini..sesedar dah kul 9.30....Tibe la mase ntuk memakcik ni meminumkan dirinye di waktu pagi harinye...



<~(Dapur tersembunyi) HuHu...memakcik ni mmg advance...siap ade dapur tersembunyi lagi..memang advance la..bak kate pepatah.."Opisku,Umahku,TempatLepakMu Jua"..huhu...pastukan.(aicheh..skemanyer ayat)dah abis sume sume tu...Everything back to normal..sume wat keje memasing...


Skejab je mase berlalu...bagaikan air yg kite flush mase kite buang air besar gamaknyer...uh..belah petangnyer aku lagila BZ...kire idup aku kat opis ni 60%nye berade kat bilik potostat je ..boleh wat camping pastu pasang unggun api la kat situ...nak pasang khemah skali pun x kesah (xD)
(Mesin potostat ajaib)~>

tadi mintak Kak Eija isikan borang OT ntuk bulan lepas gak tadi..Hurm..rasenyer bulan lepas aku x banyak keje kot?yela..Aku biasenyer siapkan keje on da spot..sebab tu jarang OT...hehe...kire cepat,tepat dan tangkas la motto aku (xD)


Ah!!hari ni Stepler kesayangan aku ilang...wawawa,,,sayang stepler aku..sob..tapi xpe...bak kate Karam Singh Walia .."patah tumbuh ilang berganti".hehe..bukan rete aku pun..rete goverment gak..so aku mintak je la lagi 18..Buahaha..dapat yg baru ni aku nak jage bebetul...kali ni aku nak ikat kat baju biru aku..Buahaha..yg lepas warne putih...skang ni warne biru lak..

Hurm..wat keje sane..wat keje sini...sampai la mase nak balik...uh..tengok langit mendung semacam je ...menandekan tanda nak ujan..bukan menande la...mmg dah ujan pun..terpakse la aku melepakkan diri aku yg mmg sah bebetul sahihnyer kaki lepak ni...(pelepak professional beb)..hehe....pastu dalam kul 6 baru boleh balik..huhu..

make Life aku kat opis hari ni pun abisla...tamat lagi satu hari aku kat opis..besok masih ade~


yaa..hari ni aku rase nasib aku mmg agak baik la kot..sebab sesampai je kat bas stand tu bas trus sampai...xsampai 15 minit pun dah sampai..sesampai je kat umah aku mandi...lepak lepak lepak jab nengok citer cine kat tv3...pastu tertido sampai kul 7.30...yg ajaibnyer..aku xbukak lagi baju aku..cemane aku leh pikir aku dah mandi???ler...mimpi rupenye..Buahaha

so pas mandi ..makan...lakukan ape yg patut...dah kul 8..nengok brite kat tv 3...pastu dalam kul 9 ingat nak g cc...tapi memandangkan aku ngantuk..aku tido awal...hahaha..janji je nak jumpe ngan member kul 11...tapi ampeh...aku tido awal malam tadi..~






No comments: