Thursday, February 16, 2006

Kene Buli Ke aku

pernah tak korang pikir yg korang ni jenis berterima kasih atas segala galanya?Hurm..aku pun taktau la..bebaru ni aku dapati aku ni macam dipergunakan 100% oleh BSM..padahal aku rase dekat BSM ade 3 orng pembantu am rendah..well..aku,bob ngan zakri...memasing cam pemalas unte padang pasir je..asyik-asyik aku je kene wat?mmg la aku ni ikhlas nak tolong sume..tapi susah la kalo sume tu datang berkali kali...melampau seyh..

( Betape Seleraknye Opisku)~>




bebaru ni aku dikatekan masuk unit perjawatan?which mean aku kene utamakan kerja unit perjawatan je la kan?HuHu..kekadang aku penin gaks...lagipun bebaru ni Bahu kanan aku cam sakit pastu lelenguh..maybe terlalu banyak sangat angkat berat...ye la..mase hari isnin lepas diorang kemas balik barang..aku je PAR yg ade mase tu..2 ekor lagi tah memane melesap..mmg x gune betul..aku naik hangin je..tapi ape nak wat?dah mmg tugas aku jadi baik.


(Hari sabtu nyer gotong royong)

..HueHue..well..bukan nak kate aku ni rajin dan bertanggungjawab..kalo ikut..aku ni malas giler sebenarnye..tapi kekadang rase sebagai seorang pekerja...dahtu pulak dulu aku ni bermasalah..so nak clean nama buruk dulunyer pasal..kene la wat sebaik mungkin..haha...tapi kalo ikut record...BoB ngan Zakri tu pun teruk gak...tapi nape diorang xnak brubah?takkan sampai dah sampai surat brenti baru glabah nak cari boss pastu janji nak brubah?
WUhh~penatnyer bebaru ni!besok aku nak amik cuti..malam besok keje CC!!..sob!~penatnyer

No comments: